منتظر دوره های تخصصی صنایع غذایی باشید

فودانت
فودانت

فودانت پلتفرم صنایع غذایی ایران


راهنمای جامع برندسازی مواد غذایی

برای هر کسی که در زمینه مواد غذایی کار می کند ( یک گروه متشکل از تولید کنندگان غذای های فراوری شده ، خرده فروشان مواد غذایی ، رستوران داران ، وبلاگ نویسان مواد غذایی و هر کسی که در زمینه صنایع غذایی فعالیت می کند ) تفاوت های ظریف استراتژی های برندسازی مواد غذایی دقیقاً واضح نیست در این راهنما، مروری بر برندسازی مواد غذایی خواهیم داشت، و توضیح می‌دهیم که چه چیزهایی باید بدانیم تا تأثیر درستی بر مشتریان و مخاطبین داشته باشیم

راهنمای جامع برندسازی مواد غذایی

مهم نیست که چقدر در مورد برند سازی اطلاعات داریم ، شناسایی برند مواد غذایی نسبت به سایر صنایع کمی دشوارتر است.

صنعت غذا بر انگیزه‌ های طبیعی و احساسات عاطفی مصرف کنندگان متکی است و تصاویر بصری برندسازی می‌تواند مشتریان ما را گرسنه ‌تر کند یا باعث از بین رفتن اشتهای آن ها شود .  

برای هر کسی که در زمینه مواد غذایی کار می کند ( یک گروه متشکل از تولید کنندگان غذای های فراوری شده ، خرده فروشان مواد غذایی ، رستوران داران ، وبلاگ نویسان مواد غذایی و هر کسی که در زمینه صنایع غذایی فعالیت می کند ) تفاوت های ظریف استراتژی های برندسازی مواد غذایی دقیقاً واضح نیست

در این راهنما، مروری بر برندسازی مواد غذایی خواهیم داشت، و توضیح می‌دهیم که چه چیزهایی باید بدانیم تا تأثیر درستی بر مشتریان و مخاطبین داشته باشیم.


در این پست از وب سایت فودانت به شرح زیر مطالب را بررسی خواهیم کرد :

1 - اصول اولیه برندسازی مواد غذایی

2 - 10 مورد ضروری یک برند غذایی موفق

3 - بهترین سبک های برندسازی برای صنایع غذایی

4 - بهترین رنگ ها برای برندینگ مواد غذایی

5 - بسته بندی غذا یا نوشیدنی خود

6 - برندسازی در فروشگاه

7 - برندسازی مواد غذایی در شبکه های اجتماعی
 

اصول اولیه برندسازی مواد غذایی

اگر شرکت ما یک شخص بود، برند سازی اینگونه بود که آن شخص چگونه خود را نشان می‌دهد – نحوه لباس پوشیدن ، مدل مو هایش ، نظافت به علاوه اینکه چگونه رفتار می‌کند،  آیا ملجیک است و یا مودبانه صحبت می کند .
نام تجاری چیزی بیش از تبلیغات است چرا که نام تجاری بر نحوه درک مشتریان از شرکت ما و ارزشی که به آن اختصاص می دهیم تأثیر می گذارد . هنگامی که برندسازی به خوبی انجام شود، پیوندهای شخصی و حتی عاطفی با مشتری ما ایجاد می شود به گونه ای که از رقبای خود به شیوه ای معنادار جدا و متمایز می شویم. ما می توانیم این نتایج را از طریق تصاویر بصری به دست آوریم، مانند استفاده از رنگ ها، شکل ها و تایپوگرافی مناسب و همچنین از طریق نحوه برقراری ارتباط، مانند استراتژی محتوای خود یا کانال هایی که استفاده می کنیم .

در زیر این چند حوزه را به تفصیل توضیح می دهیم. انتخاب های برند ما باید مکمل استراتژی ها و اهداف کسب و کارمان باشد.

به عنوان مثال، شرکتی که اولویت اصلی آن جذب مشتری است، از استراتژی های برندسازی متفاوتی نسبت به شرکتی که اولویت آن حفظ مشتری است استفاده می کند .

اما برای پیچیده تر شدن اوضاع، صنایع غذایی باید بر اساس سبک کسب و کار خود و آنچه که مخاطبان اشتها آور می دانند، تصمیمات برندسازی را اتخاذ کنند.

در زیر بهترین انتخاب های سبک برای استراتژی های موفق برندسازی مواد غذایی را توضیح می دهیم

اما قبل از اینکه وارد آن شویم، بیایید در مورد تجارت صحبت کنیم. برخی از جنبه های کلیدی در شرکت ما وجود دارد ، که قبل از اینکه وارد فرآیند خلاقانه شویم باید آنها را درک کنیم.

 

چند سوال که باید از خود بپرسیم 

قبل از تعیین بهترین استراتژی‌های برندینگ، ما باید به برخی سوالات سخت درباره کسب و کار خود پاسخ دهیم. این سه سوال کلیدی به ما کمک می‌کنند تا به اصل مسئله کسب و کار خود برسیم :
1. چه کسی محصول ما را خریداری می‌کند؟ 
کدامین بازار هدف یا مشتری ما هستند؟ ویژگی‌های جمعیتی آن‌ها چیست؟ آن‌ها چه چیزهایی را دوست دارند، چگونه می‌خواهند صحبت کنند و چه مشکلاتی را با خدمات و محصول ما می‌خواهند از زندگی‌شان حذف کنند؟ برندینگ به مشتریان هدف ما سفارشی می‌شود، بنابراین هر چه بیشتر آن‌ها را درک کنیم، بهتر است.
2. چگونه برند خود را توصیف می‌کنیم؟ 
این بیشتر یک تمرین خلاقانه است تا به ما کمک کند سبک برندینگ خود را مشخص کنیم. اگر به این سوال پاسخی بیانگرانه بدهیم ، عالی است! اگر پاسخی نداریم سعی کنیم صفت‌هایی را برای توصیف شخصیت برند ایده ‌آل خود لیست کنیم تا تصویر خوبی از آن داشته باشیم. صفت‌هایی مانند پرانرژی، عاشقانه، دل‌باز یا قابل اعتماد می‌توانند به ما کمک کنند تا به صدا و شخصیت برند خود بیشتر پی ببریم .
3. چه چیزی ما را از رقبایمان متمایز می‌کند؟
به عبارت دیگر، چه پیشنهادی ارزش ماست؟ چرا مشتریان باید ما را به جای رقبایمان انتخاب کنند؟ یک جنبه کلیدی از برندینگ، تمایز دادن ویژگی‌های جذاب ما و تاکید بر آن‌ها است ، به طوری که مردم وقتی بخواهند پول خود را خرج کنند، ابتدا به ما فکر کنند .

با دانستن پاسخ‌ های این سوالات، می‌توانیم به ساخت استراتژی برندینگ غذایی ایده‌آل خود بپردازیم. اما دقیقاً برندینگ غذا چه معنا و محتوایی دارد؟


10 مورد ضروری برای یک برند غذایی موفق

این 10 اصل که یک شرکت برای برندینگ موفق نیاز دارد نمایانگر ها و ویترین برند هستند . جایی که مشتریان ما و مخاطبین ما اول به آن جذب می شوند . 
1 - لوگو - چهره برند ما و مرکز استراتژی برندینگ کل شرکت ، لوگو است. مهمترین عنصر برندینگ، لوگوی ماست چرا که لوگو همه چیز را که شرکت ما نماینده و شعار دهنده آن است، تثبیت می‌کند. 
2 - وبسایت - ظاهر وبسایت ما مهم است، اما ظاهر به تنهایی کافی نیست ، عملکرد و سهولت استفاده از سایت ، مهمترین عوامل طراحی وب سایت هستند؛ وب سایت نشان می دهد چقدر شرکت ما حرفه ای است.
3 – پیام برند - برند ما چه می‌گوید؟ پیام برند ما شامل ارزش‌ها، شرح ماموریت هایش ، باورها و شعار برند است.

4 – بسته‌بندی محصول - در برندینگ غذا، انتخاب بسته‌ بندی محصول بسیار حائز اهمیت است. بسته‌بندی قدرتی دارد که مشتریان را جذب میکند و نماینده‌ی تجربه‌ی آشپزی و غذایی است که محصول ما ارائه می‌ دهد . 
5 – فروشگاه‌ های فیزیکی - این برای برخی از برندهای غذایی اختیاری است، اما بیشتر کسب و کارهای غذایی باید در نظر بگیرند که چگونه فروشگاه‌ها یا مکان‌های خود را برند سازی کنند. این شامل مواردی مانند برند سازی درون فروشگاهی، لباس‌های آشپزخانه برندینگ شده، دستمال‌ها ، تابلوها ، لیوان‌ها ، طراحی داخلی و انتخاب موسیقی است، همچنین خدمات مشتری و تجربه درون فروشگاهی که ارائه می‌دهیم.
6 – رسانه‌های اجتماعی - یک راه مشخص برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شروع گفتگو است. نوع پست‌هایی که منتشر می‌کنیم، همچنین کانال‌هایی که در آنها منتشر می‌شویم  می‌توانند یک پیوند مستقیم به بازار هدف خاص ما ایجاد کنند.
7 – بازاریابی ایمیل - ایمیل‌ها یک استراتژی محبوب برای بازاریابان آنلاین هستند زیرا از سایر روش‌های ارتباطی صمیمی‌تر هستند و جالب است که نرخ کلیک بالایی دارند. با به اشتراک گذاشتن روش‌های ارتباطی مشابه با دوستان و خانواده و صحبت مستقیم با خواننده به صورت یک به یک، بازاریابی ایمیل به ما فرصت می‌دهد تا برند خود را به صورت انسانی معرفی کنیم.
 8 – تبلیغات - برخی سنت‌ها هرگز نمی‌ میرند. تبلیغات پولی، اگرچه به اندازه قبل قابل اعتماد نیستند، ... باز هم بسیار موثر در افزایش دسترسی به پیام برند ما و جذب مشتریان بالقوه است که از راه ‌های دیگر نمی‌توانند به آنها برسند.
9 – بازاریابی محتوا و تأثیرگذار - نوشته‌ های وبلاگ، ویدیوها، عکس‌ها برای رسانه‌های اجتماعی، اینفوگرافیک و موارد مشابه. همانطور که هنرمندان مختلف سبک‌های متفاوتی دارند، انواع مختلف محتواهایی که تولید می‌کنیم، با هم تنیده می‌شوند و یک مجموعه هماهنگ را ایجاد می‌کنند که به مشتریان بالقوه و موجود ما نشان می‌دهد که ما در واقع چه کسی هستیم.
10 – کالاهای تبلیغاتی - این می‌تواند شامل لوازم جانبی سنتی مانند تی‌شرت‌ ها یا لیوان‌ها باشد که در رستوران ما به فروش می‌رسند، یا چیزی خلاقانه ‌تر مانند کیسه‌های دستی، لیوان‌های کارتنی و ظروف بازگشتی با برند ما.
این ده حوزه اصلی استراتژی برندینگ موفق در غذا هستند و روش‌هایی که برای ایجاد یک شخصیت برندینگ هماهنگ و پیوسته استفاده خواهیم کرد. آنها را در ذهن داشته باشید در ادامه بیشتر صحبت می کنیم پس تا انتها همراه باشید 😉

بهترین سبک‌ های برندینگ برای صنعت غذا

چه رنگ‌ هایی بیشتر اشتها را بر می انگیزانند؟
آیا مشتریان گرسنه به دایره‌ ها یا مربع‌ها بهتر واکنش نشان می‌دهند ؟
در یک بازار متنوع مانند صنعت غذا، تکنیک‌های خاصی در برندینگ بهتر عمل می‌کنند که در ادامه به تفکیک بهترین تکنیک‌های برندینگ غذا برای بخش‌های مختلف ارتباط با مشتریان خود می‌پردازیم . این موارد را در نظر بگیریم هنگام طراحی لوگو و ایجاد دارایی‌های برند خود.
(به خاطر داشته باشیم که برندینگ ما باید همچنین با شخصیت شرکت ما هماهنگ باشد ؛ راهبردهای زیر پیشنهادات مبتنی بر داده ‌های جمع آوری شده درباره آنچه به صورت کلی برای برندینگ غذا عمل می‌کند ، است، اما نباید فراموش نکنیم که در تصمیم‌گیری‌های نهایی، سبک منحصر به فرد خود را نیز در نظر بگیریم . )

بهترین رنگ ها برای برندینگ مواد غذایی

به طور خلاصه، رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد برای برندینگ غذا بهترین عملکرد را دارند. از این رنگ‌ها، قرمز برای تحریک اشتها بهترین عملکرد را دارد (شاید به دلیل وجود فراوان غذاهای قرمز در طبیعت). و به دلیل اینکه رنگ‌های گرم به خوبی با یکدیگر ترکیب می‌شوند، بسیاری از برندینگ‌ های غذایی قرمز ، زرد یا قرمز-نارنجی را مشاهده می‌کنید.

اگر یک سر به خیابان هایی که رستوران های زنجیره ای فست فود در آن جا هستند بزنیم متوجه صحت این نکته می شویم . ما این ترکیبات رنگی گرم را در تقریباً تمام زنجیره‌های مورد علاقه‌مان از فست فود مشاهده می‌کنیم. از طرف دیگر، رنگ سبز در برندهای غذایی طبیعی و ارگانیک محبوب است. 

بر اساس نظریه رنگ، توصیه می‌شود از رنگ آبی در برندینگ غذا خودداری کنیم. به جز بلوبری، به ندرت می‌توان غذای آبی قابل مصرف در طبیعت پیدا کرد، بنابراین آبی کمترین تأثیر را بر اشتها دارد. اما به طور کلی، آبی ، احتمالاً به دلیل ارتباط آن با اعتماد و اجتماع رنگ محبوبی هست. به همین دلیل، هنوز هم آبی را به عنوان یک رنگ تکمیلی متداول در برندینگ غذا می‌ بینیم

بهترین اشکال برای برندینگ مواد غذایی

در برندینگ اشکال ، در دریافت شخصیت برند ، بسیار تأثیرگذار هستند. برندهایی که لوگوی دایره‌ای دارند، به عنوان مثال، به عنوان مهمان‌نواز و غیررسمی تلقی می‌شوند، در حالی که اشکال مستطیلی سفت و محکم به عنوان قابل اعتماد و موثر تلقی می‌شوند. این بدان معناست که شکل باید با هویت برند ما در ارتباط باشد و نه با صنعت ما.

با این حال ، بیشتر برندهای غذایی از شخصیت دوستانه برند بهره‌مند می‌شوند و لوگوهایی با دایره‌ها یا خمیدگی‌های بیشتر ( به معنا صمیمیت بیشتر ) را در انتخاب های خود در نظر می گیرند . این مسئله فقط درباره قاب دایره‌ای حول لوگو نیست، بلکه خطوط خمیده درون خود لوگو نیز، همانند لوگوی Organic Blend که در زیر آمده است، تأثیرگذار است.

لوگوهای مستطیلی، مثلثی و با زاویه‌های تیز، حس رسمی‌تری دارند و در صنایع حقوقی یا مالی عملکرد بهتری دارند، اگرچه برخی از رستوران‌های با کیفیت بالا یا شرکت‌های وین (مانند FZ Wines که در زیر آمده است) نیز می‌توانند از این رسمیت بهره‌برداری کنند.

اگر شما می‌خواهید یک لوگوی جدی داشته باشید اما همچنان می‌خواهید مشتریان احساس راحتی کنند، همیشه می‌توانید اشکال را با هم ترکیب کنید. اضافه کردن خمیدگی‌ها یا گوشه‌های نرم به یک شکل زاویه‌دار دیگر، آن را به نظر غیر رسمی به نظر می‌آورد، بنابراین شما می‌توانید این "جنبه نرم" را به هر درجه ‌ای که می‌خواهید پیاده‌سازی کنید. 

بهترین تایپوگرافی برای برندسازی مواد غذایی

هیچ نوع برتری برای تایپوگرافی در صنعت غذا وجود ندارد. اندازه ، وزن و رنگ متن ما، به علاوه قلم مورد استفاده ، همه دارای ارتباطات منحصر به فردی برای شخصیت برند ما هستند، بنابراین بهترین‌ تایپوگرافی برای ما بستگی به نوع برندی دارد که قصد داریم باشیم.

اما در صنعت غذا، برخی از روند‌های مشترک وجود دارند. به عنوان مثال، اگر ما به سبک تاوِرن قدیمی مانند O'Leary's Ale House می‌روید، یک قلم بازگشت به گذشته می‌تواند این احساس را به نمایش دهد.

 

یا اگر می‌خواهید مردم شما را به عنوان یک رستوران یا تولیدکننده غذای مدرن مانند Swirl Frozen Yogurt ببینند، یک تایپوگرافی سانس سریف ساده و حداقلی به نظر می‌رسد.

مانند اشکال، همیشه می‌توانید دو سبک متضاد را با هم ترکیب کنید تا چیزی منحصر به فرد بسازید. به خاطر داشته باشید که خمیدگی‌ها "دوستانه" و خطوط راست/گوشه‌های تیز "حرفه‌ای" هستند. بنابراین یک قلم با خمیدگی‌های زیاد، مانند قلم خطی، مشتریانی غیررسمی‌تر را جذب خواهد کرد نسبت به یک قلم سخت و شیک.

بسته ‌بندی

بحث بسته ‌بندی غذا و نوشیدنی بسیارگسترده است و عنصر کلیدی برندینگ غذا محسوب می‌شود. تجربه اولیه مشتریان از محصول ما با چشمانشان رخ می‌دهد، نه با طعم‌ های آن، بنابراین روش بسته ‌بندی غذا یا نوشیدنی ما بسیار مهم است. همچنین، بسته‌بندی به تمایز محصول ما از میلیون‌ها گزینه دیگری که این روزها در قفسه ‌ها (یا صفحات وب خرید آنلاین محصولات خوراکی) وجود دارد، کمک می‌کند. صنعت بسته ‌بندی محصولات غذایی تنها در آمریکا به 800 میلیارد دلار می‌رسد و این رقم نشان می دهد که اهمیت سرمایه گذاری روی بسته بندی محصول چقدر در برند سازی و فروش ما می تواند تاثیر گذار باشد .

 

هنگام در نظر گرفتن بسته‌بندی برای غذا، نوشیدنی یا خوراکی خود، ظاهر بدون شک مهم است، اما اگر بسته‌بندی ما وظایف خود را انجام ندهد، ظاهر بی‌معنی است. قبل از شروع به سفر طراحی بسته‌بندی، خودمان و طراح خود را با چند سوال کلیدی مواجه کنیم:

محصول من چیست؟

مواد و ابعاد آن چیست؟

آیا این یک محصول تکی است یا (در آینده) چندین طعم یا فرمت دیگری وجود دارد یا خواهد داشت ؟

در نظر گرفتن کمی از تفکر پیشرو ( آینده نگری ) در ابتدا به ما کمک می‌کند تا از مشکلاتی که در تکامل برندمان ممکن است پیش بیاید جلوگیری کنیم

.  مشتری من کیست؟

آیا من به افرادی که به محیط زیست اهمیت می‌دهند، کودکان یا گردشگران فروش می‌کنم؟

آیا مشتریان من درآمد خوبی دارند یا بودجه خوبی ندارند ؟ درک این مهم است که چه کسانی محصولات شما را خریداری خواهند کرد و برند محصولات غذایی خود را مطابق با آنها شکل دهید.

 

هدف از بسته‌بندی چیست؟

آیا باید غذا را نرم یا خردکننده نگه دارد؟

آیا باید در برابر سرما و یا گرما مقاومت کند؟

بسته‌بندی محصولات غذایی مسئولیت‌های زیادی را بر عهده دارد و حتما باید مجوز های لازم برای این مورد را در نظر بگیریم .

 

مکان‌هایی که مشتریان بسته‌بندی را می‌بینند کجاست؟ 
(آیا این فقط آنلاین به فروش می‌رسد؟ در فروشگاه‌های کوچک ویژه مواد غذایی؟ یا در فروشگاه‌های بزرگ )

مهم است بدانیم مکانی که مشتریان محصول ما را می‌بینند نیز بر روی بسته‌بندی آن تأثیر می‌گذارد.

هنگام طراحی بسته ‌بندی ، جزئیاتی مانند قرارگیری لوگو، مواد، رنگ‌ها، فونت‌ها و شکل‌ها را باید در نظر داشته باشیم.

برند سازی مواد غذایی در فروشگاه

با وجود راحتی که خرید آنلاین می تواند ایجاد کند اما هیچگاه به خرید حضوری نمی رسد . خیلی از مردم دوست دارند به فروشگاه ها بروند و حس خرید حضوری را تجربه کنند پس به عنوان مالک یک برند ، در صورتی که بخشی از بازار ما به صورت حضوری عرضه می شود باید نکات زیر را برای برند سازی در فروشگاه خود در نظر داشته باشیم

یکی از جذابیت های تجربه خرید در فروشگاه تعامل فروشنده با مشتری هست (این امکان را در وب سایت ها نخواهید داشت) پس مهم هست فروشنده های خوبی را استخدام کنیم و یا فروشنده خوبی شویم 

در بالا ذکر شد فروشنده می تواند عامل مهمی در برند سازی در فروشگاه باشد چرا که فروشنده ، صاحب احساسات هست . اما این احساس همانگونه که در لوگو و بسته بندی و فروشنده ما باید به مشتری منتقل شود در طراحی و دکور فروشگاه ، شیوه چیدمان هم باید لحاظ شود . چرا که حس خوب که از یک مکان به خریدار منتقل منتقل می شود علاوه بر اینکه در بیاد ماندن برند ما بر ذهن مشتری تاثیر دارد می تواند مشتری را مجاب کند این احساس خوب را برای دیگران تبلیغ کند چرا که بسته بندی زیبا ، لوگو زیبا در یک برند نمی تواند ، عاملی برای تبلیغ ما توسط یک خریدار به سایر انسان ها باشد .

حس خوب چگونه می تواند در یک فروشگاه به مشتری منتقل شود ؟

همان طور که در بالا هم ذکر شد ، دکور فروشگاه ، نحوه برخورد فروشنده با خریدار ( مثلا راهنمایی صادقانه ، احترام ، نحوه گفتار و ... ) ، راحتی فروشنده در مشاهده اجناس با چیدمان اصولی ، پاکیزگی ، بوی خوش فروشگاه همگی عواملی هستند که می توانند به مشتری احساس خوب و منسجمی از برند شما را منتقل کنند .

برند سازی مواد غذایی در شبکه های اجتماعی

برندهای غذایی می‌توانند محتوای خود را در هر رسانه اجتماعی منتشر کنند - حتی افراد حرفه ای در لینکدین علاقه مند به دستور العمل های غذایی هستند .

اما به طور معمول، بهترین کانال‌ها برای برندسازی غذا کانال‌هایی هستند که بر پایه تصاویر می‌چرخند، زیرا آن‌ها مکانی برای عکس‌های غذایی محسوب می‌شوند.

اینستاگرام، پینترست و اسنپ‌چت با تمرکز بر تصاویر و ویدیوها، بهترین گزینه برای اکثر استراتژی‌های برندسازی غذا هستند اگر ویدیویی برای برندسازی تهیه کردید، می‌توانید از یوتیوب نیز استفاده کنید و همچنین لینک ویدیوی یوتیوب خود را در تمامی کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود قرار دهید.

هنگام راه‌اندازی یک کمپین رسانه‌های اجتماعی، به دستورالعمل‌های برندسازی که قبلاً برای خود مشخص کرده‌اید، مراجعه کنید و این راهنما های ساده اما قدرتمند را دنبال کنید :

داستان بگویید

تصاویر تصادفی از محصولات غذایی قابل قبول هستند، اما اگر یک داستان سریع را تعریف کنند، بخشی از یک داستان بزرگ درباره شما یا برندتان باشند یا به یک داستان یا ایده مرتبط با همه عوامل برند شما ارتباط داشته باشند، تأثیر بیشتری خواهند داشت.

روی محتوا های بصری تمرکز کنید

همه چیز در واقع تصاویر و محتوای بصری هستند . ، تصاویر بی کیفیت در رسانه های اجتماعی قابل قبول نیستند و عمکلرد پایین تری نسبت به پست هایی با عکس های جذاب دارند .

بیایید به تصاویر مبهم یا آماتوری که گاهی در حین پیمایش اینستاگرام مشاهده می‌کنیم فکر کنیم. آیا آن‌ها ما را الهام می‌دهند که بیاستیم و به بررسی دقیق تری از پست بپردازیم ؟

نه. اینجاست که با مفهوم "ما فقط یک فرصت برای ایجاد اولین تاثیر داریم" مواجه می شویم . اینجاست که یا باید برای گرفتن عکس های باکیفیت دست به دامن افراد یا تیم های متخصص شویم و یا خود وقت بگذاریم تا در زمینه عکاسی حرفه متناسب با شخصیت برند خود آموزش ببینیم .

برای این کار نیاز است که درباره دوربین‌ ، نورپردازی، تنظیمات عکس‌برداری و روایت بصری ( storytelling ) آموزش ببینیم . تصویر خود را با چه داستانی به کاربران و مخاطبین نمایش دهیم ؟

 

از اهمیت ویدیو ها غفلت نکنیم .

شاید تاثیری که یک تصویر در مورد یک برند بتواند بگذارد به اندازه ویدیو نباشد ، ویدیو ها می توانند سریع تر احساسات مخاطب را با شخصیت برند ما درگیر کنند . چرا که لحاظات بیشتر همراه با یک موزیک مناسب می توانند عواملی تاثیر گذار تر  با تاثیر مضاعف بر انتقال پیام از برندینگ به مخاطب باشند .

 

دیدگاه

بیشتر بخوانید

چه مشکلاتی در صنایع غذایی وجود دارد؟

چه مشکلاتی در صنایع غذایی وجود دارد؟

صنعت غذایی از صنایع پربازده و حیاتی است که به طور مداوم در حال توسعه و رشد است. با این حال، همانطور که صنعت غذایی رشد می‌کند و بهبود می‌یابد، مشکلات جدیدی نیز پدیدار می‌شود. با مطالعه این مطلب، شما می‌توانید با مشکلاتی که در صنعت غذایی وجود دارند، آشنا شوید و به راهکارهایی که برای حل این مشکلات پیشنهاد شده است، دست یابید.

تصویر کاربر امین متینی - 1 سال قبل
مدارک مورد نیاز اخذ مجوز تولید قراردادی (اجاره ظرفیت خالی تولید)

مدارک مورد نیاز اخذ مجوز تولید قراردادی (اجاره ظرفیت خالی تولید)

در این مقاله به بررسی مدارک مورد نیاز اخذ مجوز تولید قراردادی صنایع غذایی میپردازیم.

تصویر کاربر پویا رمضانی - 1 سال قبل
اجاره خط تولید (تولید قراردادی)

اجاره خط تولید (تولید قراردادی)

اجاره خط تولید یا تولید قراردادی چیست و چه مزیت هایی دارد؟ برای تولید قراردادی چه مراحلی را باید طی کرد؟ در این مقاله پاسخ این سوالات را خواهید یافت.

تصویر کاربر پویا رمضانی - 1 سال قبل